חדרנית במלון ביקשה, פרשי משטרה הוציאו ילד חולה לטיול

בני משפחתו של הילד, שהופתעו מהמחווה של הפרשים, כיסו את עיני הילד והובילו אותו לרחבה בה המתינו הפרשים. עם הסרת כיסוי העיניים, הילד הופתע והתרגש מאוד
ישראל פריי 1 Comment on חדרנית במלון ביקשה, פרשי משטרה הוציאו ילד חולה לטיול

"ככה יעשה" • שוטרים בירושלים התגייסו לשמח נער חולה סרטן, וערכו לו סיור ברחבי העיר על פרש משטרתי • מפקד יחידת הפרשים: "לצד הפעילות היומיומית של הפרשים באירועי הסדר והטרור, זכינו לשמח ילד מקסים ואת בני משפחתו"

צילום: דוברות המשטרה
בני משפחתו של הילד, שהופתעו מהמחווה של הפרשים, כיסו את עיני הילד והובילו אותו לרחבה בה המתינו הפרשים. עם הסרת כיסוי העיניים, הילד הופתע והתרגש מאוד
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשאתם נפגשים בפרש משטרתי, סביר להניח שהאסוציאציה שעולה במוחכם היא מרדף מפחיד, מאבק אלים או נוכחות מאיימת. אך הפרש המשטרתי שצעד בצהרי יום בבירת ישראל, עסק בפעילות שונה לחלוטין, שכולה עזרה, חמלה, ונדיבות.

שוטרי המוקד הירושלמי קיבלו אתמול פניה מעובדת בבית מלון במרכז העיר, שביקשה לשמח ילד בן 8 חולה סרטן שהתארח במלון עם בני משפחתו. שוטרי יחידת הפרשים נעתרו לפניה הנרגשת, והגיעו לרחבת הכניסה למלון עם סוס ורכב משטרתי המוביל סוסים ובו כלל ציוד הפרשים.

בני משפחתו של הילד, שהופתעו מהמחווה של הפרשים, כיסו את עיני הילד והובילו אותו לרחבה בה המתינו הפרשים. עם הסרת כיסוי העיניים, הילד הופתע והתרגש מאוד.

הפרשים הסבירו לו על הסוס, הציוד, הכניסו אותו לרכב הפרשים ולסיום המפגש העלו אותו על האוכף והובילו אותו ברחבה כשהוא רוכב על הסוס.

מפקד יחידת הפרשים של משטרת ירושלים סיכם בסיפוק: "לצד הפעילות היומיומית של הפרשים באירועי הסדר והטרור, נרתמנו מיד לפניה אלינו, וזכינו לשמח ילד מקסים ואת בני משפחתו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    וואלה, איזה יופי.